1. Dostarczenie nośnika

Przed dostarczeniem nośnika najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie lub e-mailowo i opisać problemy z Państwa nośnikiem. Postaramy się podpowiedzieć Państwu jakie podjąć kroki, aby nie zwiększyć uszkodzeń nośnika a tym samym bezpowrotnie utracić dane. Proces dostarczenie nośnika do naszego serwisu najlepiej rozpocząć od wypełnienia formularza zgłoszenia znajdującego się na naszej stronie internetowej. Następnie należy dostarczyć do naszego serwisu nośnik danych wraz wypełnionym formularzem. Klient pokrywa koszty dostarczenia nośnika do analizy uszkodzenia w obie strony. Nośnik można dostarczyć osobiście bądź wysłać do nas kurierem lub paczką na adres:

ZRecovery - Odzyskiwanie Danych
Marcin Lasocki
ul Podgórna 29
05-822 Milanówek

W przypadku wysłania do nas nośnika bardzo ważną sprawą jest odpowiednie zabezpieczenie, tak aby nośnik nie uległ dodatkowemu uszkodzeniu podczas transportu. Najlepiej owinąć nośnik folią bąbelkową lub gąbką tak aby powstała gruba warstwa ochronna, im więcej warstw tym lepiej, zabezpieczy to dysk przed wstrząsami. Tak zabezpieczony nośnik umieścić w paczce aby nie miał styczności z brzegami paczki. Zamiast foli można również użyć inne materiały np. pomięte gazety a nośnik owinąć w gruby tekturowy karton. Ważne jest tylko aby nośnik nie miał styczności z bokami pudełka i nie przemieszczał się w kartonie.

 

2. Diagnoza uszkodzonego nośnika

Jak tylko otrzymamy nośnik skontaktujemy się z Państwem w celu przeprowadzenia wstępnego wywiadu i ustalenia dodatkowych kwestii dotyczących trybu wykonania usługi. Po wszystkich ustaleniach przeprowadzona jest diagnoza uszkodzonego nośnika. Jest to kluczowy etap całego procesu odzyskiwania danych pozwalający określić faktyczny stan nośnika, koszt, czas a przede wszystkim możliwość odzyskania danych.

Oferujemy dwa tryby analizy nośników:

- Tryb STANDARDOWY – jest trybem bezpłatnym. Diagnoza trwa do 7 dni roboczych.

- Tryb PRZYŚPIESZONY – jest trybem odpłatnym (koszt 300zł). Diagnoza trwa do 2 dni po otrzymaniu nośnika również w dni wolne od pracy.

Po przeprowadzeniu diagnozy skontaktujemy się z Państwem w celu przekazania naszej oceny nośnika, możliwości odzysku danych oraz z kosztami tej operacji.

3. Odzyskiwanie danych

Jeśli Klient zaakceptuje koszty i czas realizacji rozpoczynamy właściwą procedurę odzysku danych. W przypadku uszkodzeń fizycznych wymagających zakupu odpowiednich podzespołów lub nośnika Dawcy, z którego zostaną pobrane odpowiednie komponenty wymagana będzie wpłata zaliczki odpowiednia do danego przypadku.

4. Przekazanie danych

Po pomyślnym odzyskaniu danych dane w zależności od rozmiaru i preferencji Klienta mogą zostać przekazane za pomocą emaila, klienta FTP, na płytach CD/DVD bądź za pomocą dostarczonego przez Klienta dysku twardego lub pamięci Pendrive. Dodatkowo odzyskane dane są przechowywane na naszych serwerach przez okres 2 tygodni na wypadek utraty kopii danych przekazanej Klientowi. Po tym okresie dane są usuwane z naszych zasobów komputerowych.

Odbiór danych następuje po uregulowaniu płatności. Zapłata może być uiszczona w gotówce lub za pomocą przelewu.